REGLER OG VEDTÆGTER MM.
VEDTÆGTER
  • De sidste vedtægter for DOA er revideret på repræsentantskabs-
          mødet, d. 9. juni 2021.
  • Vedtægterne kan hentes her i PDF-format:





TEKNINSK REGULATIV
  • Ud over vedtægterne, danner teknisk regulativ rammerne for
          foreningens virke og daglig drift.
  • Teknisk regulativ, som er
           udarbejdet i 1989, kan hentes her
           i PDF-format:


TAKSTBLADE 2021
  • Takstblad med programpriser, pakkeskift, driftsbeløb,
          opsigelse og andre takster.


PAKKESKIFT
  • Der er gratis at bestille pakkeskift i hele januar og august måned.
  • Hvis henvendelsen sker efter d. 15. i måneden, hvor vi laver md. afregning, kan skiftet først ske hhv. i marts eller oktober.

  • Ud over januar og august måned, er prisen kr. 175,00 fra TV-pakke 2 til TV-pakke 1.
  • Skift fra TV-pakke 1 til TV-pakke 2 er altid gratis.

  • Kontakt Kundeservice for nærmere informationer.



Den Overordnede Antenneforening i Sønderborg
Den Overordnede Antenneforening i Sønderborg
DOAs TV-Kundeservice, Bygtoften 2 - 6400  Sønderborg   |   E: mail@doa.dk   |   T: 7345 6498

GDPR - DATABEHANDLING I DOA
  • DOAs behandling af data jf. databeskyttelsesforordningen:

KUNDESERVICE
Hvem skal du kontakte hvornår. DOA eller Stofa ?


DOAs TV-KUNDESERVICE

  Doa skal kontaktes vedr.:
  1.   Oprettelse af tv-pakke.
  2.   Ændring af tv-pakke fra 1 til 2 eller fra 2 til 1.
  3.   Flytning af tv-pakke til ny adresse.
  4.   Opsigelse af tv-pakke.
  5.   Behov for en tekniker til tv-kanalsøgning og tv-pakke problemer
  6.   Ved tv-signal udfald / drift forstyrrelser.

Kontakt os på mail mail@doa.dk eller tlf. 73 45 64 98
Eller ved fremmøde på kontoret Bygtoften 2 6400 Sønderborg.

Doa har åbent på følgende hverdage og tidspunkter.
Mandag - tirsdag: 10.00 - 14.00
ONSDAG LUKKET
Torsdag: 10.00 - 17.00
Fredag:  10.00 - 12.00




STOFAs KUNDESERVICE
Har du et akut problem uden for Doas åbningstid, der ikke kan vente.
Kontakt venligst Stofas kundeservice på tlf. 88 30 30 30.
Sig at du er Doa kunde, men Doa har lukket og du har et akut problem, så hjælper de dig.

Stofa leverer og servicerer tilvalgs-kanaler,
internet m.m. til DOAs kunder.

Stofa skal kontaktes vedr.:
  1. Oprettelse i Stofas "minesider" hvor man selv kan oprette og ændre i sine valg.
  2. Oprettelse i Stofas "SMS service" Så får du en sms ved driftsforstyrrelser og udfald.
  3. Oprettelse, lukning og ændring af internet hastigheder.
  4. Valg af VælgSelv Frit og VælgSelv kanaler, 10, 20 og 30.
  5. Web-tv, streaming og arkiver.
  6. Leje af stofa boks og køb af tv-kanalkort.
  7. Behov for en tekniker til de ovennævnte Stofa produkter.
  8. Ved fejl, udfald, drift forstyrrelse og ændringer i de ovennævnte punkter.
Stofa kontaktes på tlf. 88 30 30 30:
Kundeservice alle hverdage kl. 8:00 - 17:00.
Teknisk support alle hverdage kl. 8:00 - 21:00
Teknisk support weekend samt SH-dage kl. 9:00 - 17:00.

På grund af Coronasituationen, er kontoret lukket
for personligt fremmøde indtil videre, men,
- vi besvarer stadig mails og telefonopkald!
DOA er lukket: Weekend, SH.dage, fredag efter Kr. Himmelfart,  1. maj og 5. juni.